poniedziałek, 23 listopada 2015

{125} Metryczka

Witajcie Kochane Moje :* I ja postanowiłam stworzyć swoją Metryczkę, mam nadzieję że będzie przydatna i zapraszam Klik na stworzenie własnej metryczki na własnym blogu. Dziękuje pomysłodawczyni za taką możliwość-Buźka :*



1. Nick/imię
Hej, Jestem Szymka :)
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam biżuterię robioną metodą Sutasz i bardzo chętnie noszę taką biżuterię. Bardzo podobają mi się przedmioty zdobione metodą Decoupage i własnoręczne hafty,szycie,dzierganie ale również szyjątka wszelakiego rodzaju. Ogólnie jestem typem człowieka,który się ze wszystkiego cieszy i zawsze znajdzie zastosowanie do swojego podarunku.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Najlepsza jestem w rysowaniu realistycznych portretów ołówkiem i kolorowymi kredkami. Zajmuję się również malowaniem portretów farbami olejnymi, krajoobrazów i kwiatów.Myślę, że moją mocną stroną jest Scrapbooking-czyli tworzenie przepiśników,notesów, tagów,kartek. Całkiem nieźle śmigam na szydełku,więc czuję się w tej technice dobrze. Czasem ozdabiam Decoupage, aczkolwiek lubię odnawiać przedmioty i malować na nich wzory ręcznie :) Ostatnio bawię się też w haftowanie, zobaczymy co z tego wyniknie.
4. Trzy ulubione kolory to…..
Błękitny, Biały i Fioletowy
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Zielony,Czarny,Różowy,
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Uwielbiam wszystkoco się świeci i błyszczy, wszystkie przydasie do scrapków, szycia, decou, biżu, ogółem wszystko :) 
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Biżuterię Sutasz:)
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Och zdecydowanie ! Jest to motyw Marynistyczny/Marynarski, który jest w mojej Kuchni i Salonie. W sypialni i w Pracowni mam klimat Vintage <3 
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Uwielbiam i Kawę i Herbatę :)
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Czekoladę !!!
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Ależ jak najbardziej ! Uwielbiam czytać książki i szczerze mówiąc każdy gatunek by mnie satysfakcjonował, aczkolwiek najbardziej lubię kryminały.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Kosmetyk akurat nie, bo w tej kwestii sama wolę sobie kupić.
13. Chciałam jeszcze dodać....
14. Urodziny Mam 20 Grudnia , a Imieniny 28 Maja :) :* 
Że Jestem wielką fanką wymianek i przed moją długą przerwą bardzo często brałam udział w wymiankach. Tak też jeśli któraś z Was ma ochotę na wymiankę , dajcie znać ;) Już wiecie co ja lubię, ale i wiecie co ja mogę od siebie dać.Buziaczki:*

17 komentarzy:

  1. Też lubię fioletowy :D. Ooo i czekoladę kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Cieszę się, że mogłam się o Tobie dowiedzieć czegoś więcej.
    Jesteś bardzo twórczą, kreatywną i kolorową osobą :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymko, świetnie jest poznać bliżej twoje upodobania :)
    Rysowania i malowania oczywiście zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie :)
    Ja też nie lubię różowego, ale za to bardzo lubię zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymeczko, szkoda, bo nie robię już sutaszu, chociaż...chyba ostała mi się jedna bransoletka, jeżeli byłabyś zainteresowana, to napisz do mnie na maila :) Bardzo podoba mi się technika sutasz, bo to wspaniałe barwy , choć technika bardzo trudna. Moje kolory, niestety, to czarny i róż, ale uwielbiam też barwy jesieni, choć moje projekty z racji tego, ze są w stylu etno, to zawierają w sobie wiele kolorów :)

    Twoje prace są piękne, pełne pasji, widać w nich całą Ciebie i serce , które wkładasz w każdy najdrobniejszy nawet element. Cudownie rysujesz, Decoupage - rewelacja! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu, sutasz to akurat coś czego jeszcze nie potrafię, ale jak się nauczę to będę o Tobie pamiętać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, miło poznać Cię bliżej:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu troche juz znałam Twoje upodobania ,ale i dowiedziała się czegos nowego . Ciesze się niezmiernie , że dołączyłacz do zabawy i przygotowałas swoja metryczkę. Juz wiele razy mi ta metryczka pomogła.
    Sutasz.. nadal stoi u mnie w kolejce jako technika do nauki . Tez jestem nim zafascynowan , choc nie wiem czemu , bo nie nosze takiej bizuterii. Ale na pewno kiedys spróbuje !!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za uchylenie rąbka wiadomości o sobie...!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytałam sobie Twoją metryczkę :).

    Punkt drugi i ostatnie zdanie, to również cała ja :).

    OdpowiedzUsuń
  11. a rowniez uwielbiam styl marynarski! czarny kolor przeciwnie - bardzo lubie ;)
    jesli lubisz handmade to zapraszam na str mojej siostry,ktora sie tym zajmuje, uwielbiam jej szkatulki!!! :)
    https://www.facebook.com/handmadewithlovebydaria/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł z tymi metryczkami, a i miło poznać Twoje upodobania:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę fajna ta metryczka;) Może i ja się skuszę...?Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszło- dziękuję i witam w metryczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta metryczka to fajna sprawa, nawet gdyby się nie miała przydać to chociaż pozwala nam się lepiej poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymciu Kochana :)
    Przeglądam Metryczkę Ewuni i poproszę o aktualizację punktu 14 :)
    Po świętach będę zapisywać skrupulatnie w notesiku,bowiem z moją sklerozą..jak nie zapiszę,to wszystko pójdzie w hen...gdzieś....a nie tam gdzie trzeba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)