piątek, 3 czerwca 2016

{165} Kwiatowy Wisior - Pendant

Witajcie Moje Ukochane Perełki! O rajciu!!!! Och Kochane Moje trzymałyście kciuki bardzo mocno, ale to bardzo bardzo , za co Wam niezmiernie dziękuję, gdyż Żuczek zdał przegląd! Strasznie się cieszę, bo choć na chwilkę tych wydatków mniej :) Tak też certyfikat jest i jestem uszczęśliwiona. Przez parę ostatnich dni jest tutaj taki upał, że nie mogę uwierzyć, że jestem w Irlandii. Staram się wykorzystać każdą chwilę by złapać słoneczko i właśnie już cztery dni razem z Moją Mamcią Teściówką smażymy się na słońcu godzinami. Już złapałam ładną opaleniznę co mnie cieszy, że na urlopie nie będe świecić swoją jasną cerą. Śmieszne... gdyż mieszkając w Polsce miałam śniadą cerę, wręcz oliwkową, a jak się opalałam to wyglądałam jak Murzynka :) Niestety po 9 latach mieszkania w Irlandii strasznie ' wybielałam' :( dlatego muszę koniecznie wykorzystać te słoneczne dni, tym bardziej, że prognoza mówi, iż następny tydzień będzie deszczowy. Czyli wrócimy do normalności hahah :)
Kochane Moje, dzisiaj chciałam Wam pokazać wisior jaki zrobiłam specjalnie na wyzwanie w Pomorze Craftuje. Uwielbiam wszelakiego rodzaju kwiaty. Mój Ukochany Pączuś co miesiąc obdarowywuje mnie bukietem kwiatów, który zdobi nasz Kuchenny stół, a i często Mój Szymcio robi mi niespodziankę i zrywa specjalnie dla mnie kwiaty z łąk i pól. I takie o to Kwiaty Polne umieściłam na Wisiorku, zapraszam do oglądania :)








Mój Wisior wykonałam z modeliny i pragnę zgłosić go na wyzwanie w Pomorze Craftuje




Jutro wybieram się z Szymciem na małe zakupki do Penneysa , Uwielbiam ten sklep. Ostatnio wyhaczyłam tam okulary za 3 euro :)



A teraz ruszam na Wasze Blogi, Trzymajcie się Kochane :*


33 komentarze:

  1. Angeliko! wisiorek jest cudowny - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wisior! Bardzo mi się podoba :).
    Nie opalaj się za dużo! To niezdrowo :D. Pamiętaj o filtrze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest świetny!trzymam kciuki za wyzwanie:)
    słoneczka zazdroszczę bo u mnie od tygodnia pada na zmianę z leje :(
    buziaki i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, pewnie trochę sentymentalny wisiorek Szymciu.
    Może to dziwnie zabrzmi, ale czy Ty masz na imię Angelika???
    Przesyłam buziaczki na ten (mam nadzieję) słoneczny weekend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisiorek, mega, bardzo mi się podoba. Mówisz ,że z teściową smażycie się ;DD to dobrze, trzeba się cieszyć słoneczkiem. A zakupki, to to, co tygryski lubią najbardziej, więc udanych łowów Ci życzę. Buziaki , tulam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wisior! Uwielbiam polne kwiatki, szczególnie niebieskie;)
    U nas też piecze niemiłosiernie, a przy tym parno i duszno:(
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny wisiorek kochana!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne kwiatuszki :))) Trzymam moocno kciuki za dalsze opalanie sie :))) I Zycze Ci udanych zakupow :)) Buuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisiorek piękny :) żeyczę powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymko, wisior piękny. Uwielbiam motywy przyrodnicze w Twoich pracach, bo wyglądają jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymciu , uroczy wisiorek , delikatny i zestawie kolorów bardzo modnych teraz :)
    Dobrze , że się udało z samochodzikiem :)
    Buziaki i korzystaj ze słońca.
    Ja jestem blada jak śnieg ale nadgonię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymcia,zawsze kiedy widzę Twój nowy post zastanawiam się, co po otworzeniu jego,nowego zobaczę i nigdy się nie spodziewam jakie cudowności pokazujesz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymciu żuczek był cudny i zasłużył na nagrodę . Gratuluję. A ten wisiorek mnie zauroczył. Bardzo lubię takie klimaty . Jest genialny.
    łap słoneczko ile wlezie Wit D bardzo potrzebna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój Szymek to prawdziwy romantyk :) Kwiaty polne też bardzo lubię. A Twój wisiorek jest bardzo stylowy, ale też i dziewczęcy :)
    Życzę Ci aby letnia pogoda jeszcze powróciła do Irlandii :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jak Ty zdolniacha!!!!!!!!!!Cudo Nam tu pokazałaś!!!!!!!!cudnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymko, jesteś szalona !!! Wisiorek cudny i... nie wiem co powiedzieć... Dobrze, że masz taką fajną teściową. Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny, w barokowym stylu retro :-)
    Ciekawe czym nas zaskoczysz w najnowszym poscie :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Delikatny i można go nosić do wszystkiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow, ale jest... superowy, rewelacja, świetny pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny!!! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny wisior:) zaraz lecę obejrzeć żuczka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, wygląda bardzo tradycyjnie, jak taki z babcinej szuflady przekazywany z pokolenia na pokolenie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Szyk i elegancja ! Jestem oczarowana :) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Będzie świetnie zdobić szyję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)