piątek, 15 grudnia 2017

Zaful Wishlist

Hej Kochani! Moje Perełki! Jak się miewacie? Ostatnio mnie bardzo mało na blogu, ale musiałam zrezygnować z wielu istotnych dla mnie spraw na rzecz czegoś innego. Trochę to przykre, ale już wiem, że nie wrócę do rysowania. Jest to po prostu niemożliwe... przez tyle miesięcy się przymierzałam do tego, ale po prostu brakuje mi czasu i niestety wiem, że rysowanie zakończyło się dla mnie już dwa lata temu. Jeśli chodzi o malowanie, to nie mówie nie. Ostatnio namalowałam obraz z Krukiem i myślę, że coś tam kiedyś jeszcze zmaluje. Moje Craftowanie z moich obliczeń wynika że trzy prace miesięcznie jestem w stanie zrobić więc nie jest tak źle. Muszę się przedewsystkim skupić na tym co mi największą radość sprawia, a jest nim makijaż. Makijaż i robienie filmików na Youtube, więc na to będe kładła większy nacisk. Więc Moi Kochani, jeśli obserowaliście mojego bloga tylko ze względu na moje rękodzieło, muszę Was rozczarować bo będzie go tutaj na prawdę mało, więc zrozumiem jeśli odejdziecie....
Właśnie przymierzam się do zakupów w Zaful. Ostatnio zauważyłam, że troszkę pobiegłam sobie w swój styl z przed paru nastu lat . Coś do mnie przemawia i czuję się tak bardzo dobrze. Zobaczcie na moją Wishliste ze sklepu Zaful . A W Zaful jest 2017 About Zaful Christmas Special Promotion   KLIK. Używając code ZafulChen  dostaniecie zniżkę na 10%-20% OFF. 



Platfrom Shoes - KLIK
Knitted Light Grey Hat - KLIK
Rabbit Watch - KLIK
Velvet Coat - KLIK
Black Backpack - KLIK

Na sam koniec pokaże Wam produkty, które sprawdziły się u mnie i bardzo je lubię.




A teraz uciekam ! W niedzielę do Was zajrzę :* Buziaki Kochani

29 komentarzy:

  1. Szymciu najważniejsze , żeby robić to co się lubi :-) Blog jest przede wszystkim dla Ciebie a dopiero potem dla innych.
    Coś się wypalił, coś się skończyło ale jest coś nowego i niech sie roziwja we właściwym kierunku.
    Powodzenia i pozdrawiam serdecznie. Wszystkiego najlepszego dal Ciebie i męża na te Święta .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka wygląda całkiem fajnie. Ciekawe jakby prezentowała się na sylwetce. Fajne kosmetyki. Zainteresowałaś mnie maseczką Peel-Off :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie podoba mi się bo twe prace takie nieoczywiste takie zaskakujące ....nie przyjmuje do wiadomosci;) odpoczywaj nawet rok ale nie rezygnuj;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobione, ja dawno nie miałam niczego z soraya i z avonu, choć kiedyś byłam konsultantą

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wish lista! :D Podobaja mi się te rzeczy , poklikałąm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko! Szkoda że już nie będziesz rysować, Bo podziwiałam Twoje rysunki,Z wish listy podoba mi się wszystko, oprócz butów - Kochana Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaful ma świetne rzeczy:) super płaszczyk i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka i czapusia bardzo mi się spodobały, uwielbiam takie pompony :)kliki, buziaki i szkoda że rezygnujesz, cóż czasami tak trzeba, wiem coś o tym :):***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten plecaczek z Zaful bardzo mi się podoba i kusi mnie... ale jeszcze nie jestem do końca przekonana... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna jest ta puchowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta kurtka, ciepła czapka to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Z zaful podoba mi sie bardzo zegarek, bo to moja milosc. :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ten czarny plecaczek bardzo przykuło moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, najważniejsze żeby robić to co się kocha :)
    Z Zaful mam na swojej wishliście też ten plecaczek :)
    Kosmetyków nie znam, ale widzę, że jeden z nich jest z ogórkiem, a takie produkty lubię, zazwyczaj przyjemnie odświeżają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmontowałaś świetny zestaw! Najbardziej podobają mi się buty! A jeśli chodzi o kosmetyki, które tu pokazałaś, to nie znam żadnego z nich. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybralas bardzo fajne rzeczy! Zaful ma szeroki asortyment i bardzo fajne rzeczy wygladowo i jakosciowo

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta kurtka z Zaful. Myślę, że świetnie Ci będzie w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z marką Soraya, ale mają taki peeling brzoskwiniowy do twarzy, który wprost uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, żeby robić to, co sprawia nam przyjemność, a Twoje makijaże są piękne:)
    Rzeczy z Zafula super, zegarek słodziutki, ciekawa jestem czy ta kurtka jest ciepła:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne mocne buty, lubię takie ciężkie buty szczególnie z lekką góra stroju☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo jakieś cudowności ♥


    Claudia, xx
    http://thewhiteprint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo Avon, kurczę ja nie kupowałam nic dawno z tego. Jakoś nie przepadam za Avonem.
    Buziaczki moja perełeczko <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten sam plecak tylko wkolorze kremowym, extra jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja te z sobie zrobiłam listę rzeczy kt chcę dostać - tak na wszelki wypadek - co by nie były prezentów na siłę ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cały czas się zastanawiam nad tym plecakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)