wtorek, 9 stycznia 2018

Rosegal na Walentynki

Hejo Kochani! Jak się miewacie? Jak wiecie z Instagrama dzisiaj zrobiłam wielki krok! Już niedługo Wam pokażę o co chodzi! Ale tymczasem zapraszam Was na Wishlistę z Rosegal. Za miesiąc są Walentynki, a ja kompletnie o tym zapomniałam! Hahah :) I Rosegal ma dla nas Best Valentines Gift i możecie to sprawdzić również tutaj -> Rosegal Valentines Gift. Ja powiem Wam szczerze w Lutym bardziej się skupiam na Urodzinach Męża, ale oczywiście Walentynki też obchodzimy i z resztą uwielbiam naszą co roczną kolacyjną tradycje hihihi. Zerknijcie również tutaj na Best Valentines Gift 2018, a używając kodu poniżej będziecie mieć zniżkę.

The valentines activity start on January 12th
discount code: RGKIRA

Wcześniej nie przepadałam z Chińskimi butami, ale ostatnio przyszło mi tyle fajnych, że postanowiłam się skusić na kolejne. Na zdjęciu możecie zobaczyć moje ulubieńce z Rosegal.To właśnie tam buty podobają mi się najbardziej. Ostatnio zamawiałam rozmiar 38, ale chyba muszę przerzucić się na 39 bo tamte są na styk. Jestem ciekawa co Wy porabiacie w Walentynki? Przygotowywujecie specjalne kreacje, czy stawiacie na prostotę? Ja z Małżem wybieramy się do Restauracjii i stawiamy na bardziej wyjściowe ubrania. Często w lutym z powodu mrozu i brzydkiej pogody nie można pozwolić sobie na piękne szpilki. Dlatego moim wyborem są właśnie takie platformiaki:) Zapraszam

Buckle Straps Boots -KLIK
Platform Skate Shoes-KLIK
Chunky Heel Shoes- KLIK
Sexy High Boots-KLIK

Buziaki:*